اومدم بترکونیم
جالب و خنده دار و باحال
نظر یادتون نره
24 آبان 1391برچسب:, :: 19:6 :: نويسنده : سالار س ر

تو یه پاساژ راه میرفتم که یهو خوردم به یه نفر...
اون افتاد زمین سریع رفتم بلندش کردم و گفتم:
واقعا عذرخواهی میکنم!
وقتی دستشو گرفتم دیدم طرف از این مجسمه های مانکنیه که جلوی مغازه ها میذارن!
اطرافمو که نگاه کردم دیدم یه یارو داره بهم نگاه میکنه و یه لبخند تمسخر هم رو لباشه!
بهش گفتم: خنده داره؟؟ من فکر کردم آدمه!
یارو چیزی نگفت خوب که دقت کردم دیدم همونم یه مانکنه:|

 


نیم ساعت صبر میکنی که صندلی مترو یا اتوبوس خالی بشه که بتونی بشینی

.
هنوز ننشستی، یه پیرمرد یا پیر زن سوار میشه و باید بلند بشی تا اون بشینه

 


مامانم بهم زنگ زده
من : جانم؟
مامانم : جانم نیست منم!
:|

 


موند به دلمون یه بار بریم سینما و فقط یه فیلم نیگا کنیم.
.
لامصب هر صندلیو نیگا میکنی یه فیلم جداگانست.
یکیم از یکی جذاب تر:|

 


دختره زنگ زده بهم میگه خیلی پستی منم گفتم توام خیلی بلندی! 
با هم میشیم پستی بلندی!! :| والا شما جواب بهتری دارید؟؟ :|

 

 
ینی الان خودمو جر بدمم هیچ دختری بهم پا نمیده 
همچین که روز اول محرم میاد و ما تصمیم میگیریم آدم بشیم
بختمون ییهو وا میشه :| 

 


نیرویی داریم به نام نیروی گریز از خواب. این نیرو ساعت یازده شب به بعد در خلاف جهت تشک به آدم وارد می‌شه:|

 

 


آخرش هم نفهمیدیم این بچه های مردم کیا بودن که تو همه چی از ما سَر بودن !!!

  


فقط به این امید زندم که ازدواج کنم بچه دار شم ، فحش کش دار بدم...
بعد بچم یاد بگیره ، تکرار کنه!
منم به زور فلفل بریزم تو حلقش کصافطه بی ادبو... :))))

 


خانوم ها چه اسمای سختی واسه لباسا و کاراشون دارنا ؟
تاپ،مینی ژوب،مانیکور،پدی کور،بیکینی،شومیز،ماکسی....
مال ما آقایون دیگه پیچیده ترین اسمش عرق گیره!!!

یه همچین موجوداتِ ساده زیستی هستیم

  


یه دوست دخترم نداریم فردا به طور اتفاقی تو خیابون ببینیمش ،
یهو احساساتی بشیم محکم بغلش کنیم و بوس و گریه و زاری ...
اونم از این حرکت ما کلی تعجب کنه بگه چی شده مگه عزیزم؟داستان چیه؟...
منم بگم اصن فکرشو نمیکردم از عید قربان جونِ سالم به در ببری =))))))))))

 


 روایت داریم: 

دوست دختر باید لاغر باشه تا در موقع ضروری تو کمد جا بشه!!!!!!

 

 
اینایی که میگن یارو به خاطر 200 گرم گوشت میره سمت دخترا یا میگن منو به خاطر 400 گرم گوشت فروختی...اینا دقیقا بریدن گذاشتن رو ترازو وزن کردن آیا؟؟ سواله برام :)))

 


یکی از فانتزیام اینه یه لامبورگینی بخرم پشتش بنویسم
>>>عاقبت فرار از مدرسه<<<<<

 

 


دختره ﻭﺍﯾﺴﺎﺩﻩﺑﻮﺩ ﮐﻨﺎﺭ ﺑﺎﺟﻪ ﺗﻠﻔﻦ ﻫﻤﮕﺎﻧﯽ ...

ﺭﻓﺘﻢ ﺟﻠﻮ ﺧﯿﻠﯽ ﺟﺪﯼ ﭘﺮﺳﯿﺪﻡ ﺷﻤﺎﺧﯿﻠﯽ ﻭﻗﺘﻪ ﺍﯾﻨﺠﺎﯾﯿﺪ؟

ﺑﺎ ﺫﻭﻕ ﮔﻔﺖ : ﺁﺭﻩ ﺁﺭه

...

ﮔﻔﺘﻢ: ﮐﺴﯽ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺯﻧﮓ ﻧﺰﺩ؟؟؟

بیشعور دیگه جواب نداد.از بس که روابط عمومی این دختر ضعیف بود

 

 


ما تنها نسلی هستیم که نیاز نیست بگیم مثلن زمان شاه تخم مرغ کیلویی چند بود
،یا ده سال پیش فلان قیمت بود...
کافیه به همین دو هفته پیش اشاره کنیم،حق مطلب ادا میشه!

 


ترجیح میدیم پول سیگاری رو بدیم که صادقانه روش نوشته "سرطانزا" تا پول آبمیوه ای رو که روش به دروغ نوشته "100% طبیعی"

 

  


يه روزاي خوبيم مياد...!

.
داديم چين برامون بسازه ارزون در بياد :)))

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 53
بازدید کل : 38666
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1


فال حافظ

فال انبیاء

کد متحرک کردن عنوان وب

کد قفل راست کلیک

: